börjar bli seg.

ah ni jag känner att ja börjar bli seg på bloggen nu.
jag orkar typ inte lika ofta . men ska nog börja blogga
på morgonen innan skolan & om ja kommer hem direkt
efter skolan så då med och på kvällen. men de värsta
är att min syster är vid datan på kvällarna så måste
skrika bort henne -.-  ah men somsagt så har ja fortfarande
ajaj i magen. men inte lika mycke , ska fråga om ja får
åka till stallet & rida bebis ändå :D hoppashoppas! ah
är ensam hemma igen , boring! men nu måste jag förfan
äta frukost. ja äter aldrig längre. aso frukost dårå xd
och då får ja ont i maggen ;)  pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

ja bästa cykeln ;D <3<3<3<3<3

2010-04-14 @ 14:54:53
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0