karuseller !

hejsan :) jag orkade inte skriva igår men
snabb berättar lite från dagen.

28/4 ;
ja mötte isabelle i stan vet inte när. så kolla vi runt &
så. sen  åkte vi till maxi & titta efter baseboll tröja & köpte.
allt jag köpte blev inte så alls mycket men skit samma jag
köpte , baseboll tröja  grå & svart, virkad tröja eller nått xd
randig vit & grå , svarta & leopard strumpor, så fick jag en tröja
av isabelle. senare åkte vi till klocket & karusellerna :D så träffa
vi bellen och anna. vi ragga runt på massa folk och försökte få
tag i biljetter . först åkte vi virvelvinden , usch blä & bajs på den,
sen åkte vi break dance & så igen efter. jag slog i ryggen as hårt
typ 3 gånger ;o har as ont nu. och så regnade det & blåste så
vårat hår blev jättefint :) NOOT! sen följde jag med bellen hem &
bada sen åt. och så slinga jag bellens hår vet inte resultatet åkte
hem innan hon tog ur det.

29/4 ;
idag vare först skola sen stallet va stallvärd.
så  cyckla jag & olivia till henne och mötte emma så ska
vi sova här :) vi har haft mys middag med :D:D:D
orkar inte skriva mer , pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

valborg tagga!!!!<3333

2010-04-29 @ 23:23:10
URL: http://oliviajjohansson.blogg.se/
Postat av: emma

myyyys!

2010-05-01 @ 14:58:03
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0