onsdag.

gick upp kvart i 7 & såg på the voice ;)
sen va de skola dagen gick ganska snabbt ,
men jag hatar skolan så a. efter skolan åkte
jag hem men mötte johanna nästan direkt . så
gick vi till stallet. jag red bebis som ja gör varje
onsdag :) jag red över en bom xd och tog ett litet
hinder bara. johanna bästa ridläraren aso ;) så titta
jag på heidis & deras lektion . dom hade voltige , haha
jojjo skrek & cosmo sparka bakut xd jäklarns styr med
dom där. sen åkte jag hem, dusha och åt pannkakor :D
ska försöka fixa ett yoy tube konto också , så jag kan
lägga in videor & så :) pusshej ♥


min största skatt .♥

Kommentarer
Postat av: johanna

ni är bäst! <3<3<3<3

skulle nog passa som ridlärare el va tycker du? :D

2010-04-22 @ 19:37:17
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0