fan..

de blev inget mårängen idag.
jessi &mia skulle bort men imorgon kommer
dom :D kom hem från bröllopet för ett tag sen.
alla barn va tvugna att åka hem 7 -.- men de va
fint bröllop & en kille sjöng värdens finaste låt;o
dö duktig va han! har jävlarns ont i fötterna dock,
gick i as höga klackskor. elle ah ganska höga. och
jag och bellen blev jagad av en liten pojke där :(
så vi sprang med klackarna i taket. efter de fick jag
fotvärk? när jag kom hem dusha jag och gjorde
ansiktsmask, härligt värre ;) och nu ska jagh chilla med
morsan typ xd se på film elle nae , ja sitter nog vid datan
istället :D pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: stephanie

fanny , så skön kommer till mig mitt i natten xd <33333333333

2010-08-15 @ 12:12:18
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0