finfint:)



hejsan på er :D
som ni ser så är bloggen omgjord . de va ellinor
som fixa den åt mig. och de tycker ja va snällt:p
ursäkta mig på bilderna på headern men hitta inga
bra xd  men nu ska ja berätta för er en sak :o jag
och min syster va vid polishuset igår och vänta på
jennie. och så stog det en svart man på parkeringen.
och han hööl i någonting , först såg vi inte vad de va
men sen såg vi att de va en pistol ;o sen ställde han
sig & pissa på polishuset xd men sen följde han efter
oss ;o vi fick panik & låtssades gå in  i huset x'd då
gick han över gatan & försvann. men direkt efter de
kom det ett pucka som gick omkring & skrek ;s typ
40 år eller nått , med en påse kläder i handen. han ba;
ahhhhhhhhhhhhhhh , maaasshhhmaaaaaaaa. typ läskig;o
men sen gick han md , så då blev allt bra igen xd. men
idåg har jag varit md tvillingarna jonsson :) såsöta är
dom. och så är jag arg på en viss person -.- aja pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: johannnaaaaaaaaaa

sötnosfanny!

loveu <3<3<3<3<3<3<3

2010-01-19 @ 20:20:41
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0