mm söndag..



och så var de söndag igen. men en riktigt bra helg
måste jag säga. ska berätta lite smått & gott om min helg.

fredag ; efter skolan åkte ja hem och åt & bytte om. sen
mötte jag johanna & steffi så gick vi till stallet. vi red ut ,
jag hade nikki , johanna hade jambal & steffi hade curre.
sen följde ja med steffi hem och så sov ja där :) vi hade
de riktigt kul ;p haha ah de va fredagen .

lördag ; vakna med steffi runt 10 typ av jennifer den lille
gullungen :) sen efter ett tag åkte vi till stallet. jag hade
stallet så ja kunde inte följa med alla till hageby backen
och åka pulka. men sånt är livet xd sen när dom kom tillbaka
gick vi till scoutstugan och fixa . oh så va vi där & lekte lekar
och dansa , haahahha :D hw lärde oss cheer xd oh så lyffte
alla upp mig över deras huvuden ;o ja fick panik ,va fan uppe
i taket!  ah och så sov i där :) de va lördagen.

söndag ; vakna i scoutstugan halv 11 av att hg kom & hoppa
på min mage den jäkeln -.- sen städa vi och gick ner till stallet.
ja blev hämtad typ 1 & åkte hem oh dusha. mmm vaaarmt! sen
klockan halv 5 åkte ja mamma & syster oh såg på avatar. så jäkla
bra ;o ja vill också va där ju ;o så himla fint , ah den va jädrans bra ni.
efter bion fyllde vi på min mobil sen hem. nu sitter ja vid datan och
dricker pucko. alla älskar pucko! haha nerå men hejdå , pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0