softis där va ;)

hejhej. kan ju säga att de har varit
soft några dagar. japp. först landet sen bara hemma
och slappa typ. elle sova hos bellen också i onsdags då
men ah sen igår så åkte ja till farmor , farbror , farbros tjej
och kusin. dom bor i vånga allihoppa. så med swimmingpool
och grejjer, + att de va typ 30 grader! och lika varmt i vattnet!
fyfään vetni ;)så sov ja och min syster i gäst stugan & de va jätte
svalt. sen idag kom låtssas mamma , & båda lillesystrarna. inez
e pytteliten bebis :D döö sööt! ska försöka lägga in bilder nån dag.
sen åkte jag till olivia typ 9 & så ska jag sova här. ska lägga in lite låtar
jag diggar , skitbra fanny. herrå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0