aldrig mer!

helvete vad jag är trött !
ni kan inte gissa vad vi har cyklat fort idag!
jag steffi & olivia va ju hos monette idag. och så hoppa
vi , igen . fast bara jag och steffi red. men det är på
ringstad gård hon står på och där är de ju största jordgubbsfältet
och vi blev så jädrans sugna, så vi skulle cykla dit och smaka :)
när vi kom dit var de ingen traktor där och så, så vi åt på. men efter
ett tag när jag vänder mig om är det en stor fet traktor 10 meter bort!
jag skriker ; EN TRAKTOR ! steffi och olivia slänger sig upp och bara glor.
jag ; MEN CYKLA FÖRIHELVETE! alla tre slänger sig på cyklarna & jag har
nog aldrig cyklat så fort i hela mitt liv. men traktor jäveln jagar oss ;o den
gasar bara mer och mer. och efter en bit skriker steffi att hon inte kan andas,
olivia cyklar som en galning & jag pushar steffi. men tillslut kom vi ut på vägen
och steffi verkligen skakar och typ ramlar ihop. så kom vi på att hon hade asma.
jag börja nästan tjuta , trodde hon skulle dö! asså sådär jävla rädd har jag aldrig
varit! men sen går det bättre och vi är påväg hem.

den där jävla kuktraktorn kan gå och dör! om han som körde pratar med
oss kommer jag fan smälla till han! hon kunde ha svimmat. jävla äckel bög.
fan asså. vi ska dit imorgon också. får se hur det går..


olivia       fanny                 steffi                   traktor bögen

Kommentarer
Postat av: stephanie

jag vart både livrädd och kunde inte andas! ;o <333333333

2010-06-23 @ 22:13:20
URL: http://stephanienayha.blogg.se/
Postat av: olivia

ja var as rädd fick panik och cyklade som en jävla dåre !<3333333333

2010-06-23 @ 22:21:21
URL: http://oliviajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0