igår ;

hejhej. igår stog jag på loppis kl6! på morgonen!
hehe , fick ihop 600 kr iallafall. men efter de åkte
ja till hööks med johanna & emma. ja köpte ; bruna
ridbyxor , en svart crw tröja med rutigt i luvan , en brun
randig grimma till zimba.inte så mycket men allt kostar.
sen åt vi mc. och åkte hem till emma. va där ett tag, sen
hämta johannas pappa mig & henne. typ kl 10 mötte vi olivia.
så studsa vi studsmatta & åt glass. sen skulle vi bubbla & vi hade
i massa bad skum i samtidigt som bubblet & dushslangen spruta vi
med. så det va skum över våra huven. sen rann det över lite skum
och olivia slänger sig framåt &slänger bort sin tröja så allt skum &
ganska mycket vatten rinner över och hela badrumsgolvet blir helt
blött och fullt med skum xd riktigt bra tjejer;) haha. efter vi hade fixat
de, såg vi på sällskapsresan. jag är stighelmer ;) men sen efter ett tag
somna jag under bordet på mattan. och så vakna jag kl 9 i johannas säng?
helt ensam i rummet :o hur fan kom jag dit? blev as rädd och gick ner till
soffan där olivia&johanna låg oh sov. så la mig i soffan & somna om till typ 12.


nu är jag hos steffi och har precis ätit. ska till monett snart så ska
vi hoppa henne, sen ska jag sova här. jag säger bara tagga till
midsommar afton brudar! ;) bästa gänget. skriver lite senare & lägger
nog in bilder sen skum kaoset xd pusshej.

Kommentarer
Postat av: stephanie

bästa monett ;D <333333

2010-06-21 @ 15:25:42
URL: http://stephanienayha.blogg.se/
Postat av: johanna

hahah, bra kväll! älskar er.

jaja nu taggar vi midsommar <333333

2010-06-22 @ 00:19:57
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0