SOMMARLOOOOOOOOV !

YESJA&JAJAMENSAN!
nu är det förihelvete sommarlov :D
slippa den där jävla skit skolan & lärarna!
yes. jag fick sommarlov igår men glömde skriva.
idag ska jag se på studenterna , vara stallvärd
sen sova hos olivia. ska åka till johanna med emma
sen kommer säkert steffi med så åker vi & ser på studenterna:)
det är kul när dom springer ut. kl är 08:35 och jag är vaken?
på sommarlovet! första dan också, men i det här huset kan man inte
sova. katterna springer upp och ner som raketer för trappan , tilde springer
fram och tillbaka och skriker på övervåningen, mamma jagar tilde jonas ropar
på tilde och felicia blir allmänt irriterad. men lilla jag vaknar .. kul. herrå

Kommentarer
Postat av: johanna

sommarlov.. så jävla göööööttt! :D <33333333

2010-06-10 @ 11:25:24
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: stephanie

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA SOMMARLOV! :D <33333333333

2010-06-13 @ 22:06:32
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0