vad tycker ni om headern ? :D

hejhej , gjorde nån snabb header nyss.
hur tycker ni den blev? eller den kanske inte har
visats än ;o ah de märker vi men de är ju nått fel
på data helvete -.- skitsamma men jag är iallafall
verkligen skita glad just nu :D! för ja prata nyss med
inger-gerd och hon sa att hon skulle antäkna att jag
jättegärna ville ha japp på öknehult . så jag kommer
troligen få honom :D:D:D:D!!!! YES! hehe , de blir ju att
nu på fredag så vi kommer va där 1 dag innan ridlägret
börjar :) ska va där med , steffi , johanna , emma , olivia
& någon som heter elin och lisa  :)

lite senare ska jag åka till hc med mamma och köpa lite smått.
säger jag ;) nae men lite får jag väll! :) ska nog börja ta fram lite
packning till ökne ! är så jävla spänd :D fan va kul de ska bli! men
jag kanske ska sola innan det förresten ;o ja de blir nog så :) herrå!


saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

jätte fin:)<3333333333333333

2010-06-29 @ 13:17:12
URL: http://oliviajjohansson.blogg.se/
Postat av: stephanie

hoppas du får japp :D <33333333

2010-07-01 @ 09:20:43
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0