;*

kom nyss hem , har varit i eksund på nån föreläsning
på första hläpen till häst. det var väll bra men jobbigt
att va där & sitta / stå i 2 timmar.sen typ skulle johanna
nästa svimma kraken ;o hon hade typ inte ätit på hela dagen.
läskigt , hoppas hon mår bättre tills imorgon. jag funderar på
vad jag ska äta , de va ett tag sen idag. mm vetifan va de blir ,
men mamma kommer hem snart så ja måste äta nått. blablablabla!
lille mamma jag vet hur de känns att vara mamma, jag va det en gång
tror ja ? de känns som att ja hade ett liv innan , som mamma xd hehe.
men nu ska ja försöka göra en bättre , veckans bästa&sämsta. pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

de va läskigt där ett tag ;o men nu mår lite bättre o de är bra :) <3<3<3<3<3

2010-03-25 @ 22:17:41
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0