god morgon :)

hejsan :) glömde skriva igår men jag ska iallafall berätta lite.
först varde ju skola den va väll ganska okej . efter skolan åkte
jag direkt till stallet. där red jag zimba  , och gosa med plutten :D
hehe , ah iallafall sen kom mamma & hämta mig så skussa hon mig
till olivia. när jag kom dit såg vi på film - bring it on . min favorit film dock:)
sen skulle vi ut & jogga vetni , kl typhalv 8 eller nått xd så då jogga vi upp till
kungsgatan till my way ( kungsvideo) så fick jag hyra en film. bästa micke :)
sen köpte vi glass & såg på andra avenyn eller jag somna xd oh juste vi åt
daim tårta också , haha svullisar.. ;) sen vakna för ett tag sen , försov mig men
har redan ringt till skolan så jag åker snart :) efter skolan blir det stallet igen ,
men inget slår norf! :D:D:D  nu kommer jag inte på nått mer. skriver senare.
                                                                                        pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0