hejsvejslingonfejs :)

idag är det tisdag. känner att jag inte orkar skolan dock -.- ,
men va ska man göra. jag hann inte skriva igår för jag kom
hem typ ganska sent sen såg ja på film. men först träffa jag och
bellen; anni och isabelle :) vi åt pajj på mc :D:D:D bästa pajjen!
sen åkte vi till dansen och så kom vaneza sen drog angelica. efter
dansen hyrde ja typ två filmer , eller ah gratis men ändå :) så fck
jag två kexchoklad :o mmm!" sen kom jag hem och la mig och såg
på film , bring it on.

och idag har jag först i skolan körde vi judo eller nått xd
ah ja fick ju ner alla jag körde mot ( stolt :p ) sen har jag varit
i stallet , red pirreplutt.  och så har jag ätit rebenspjell med
potatissallad :D riktigt gott. och som ni säkert märkt har jag börjat
lägga in dagens låt :) de tycker vi om ?          pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: stephanie

ja det gör vi älskling ! <33333333333333

2010-03-03 @ 16:00:59
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0