mys kväll ♥

hej :) sitter här vid min fula dator & skriver ♦
idag har skolan varit sådär , bråka med *****
så de va väll inte så kul. men vi hade nån jäkla
judo grejj.. kul mm javet. efter skolan satt jag kvar
tills tre för ja prata med ***** & susanne. jävla sär
fröken. men sen kom jag hem tillslut och då satte jag på
mig stall kläder direkt sen gick jag till stallet. red ronja ,
markarbete. gick hem med olivia & hennes mamma . sen
dusha jag och åt. nu har jag på mig mysig pjamas , morgonrock,
tofflor så har jag min gose gris & äter klubba, allt i rosa :)   pusshej ♥

kvälls mys ♥

Kommentarer
Postat av: tiffany

fanny du är så jävla söt ! ;o <3<3<3



jag har damp på ***** :@

2010-03-17 @ 13:22:53
URL: http://tiffaanytelfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0