trött..

hejhej. jag är så jäklans trött  ;o ska sova tidigt.
somsagt så har jag praoat på kungsvideo på torsdag&fredag.
det har varit ganska roligt :) har varit i stallet både i går och
idag också. sov hos olivia i onsdags till torsdags & hos johanna
i torsdags till fredags xd igår bada jag och johanna bubbelpool
och vi hade skum ända över huvena xd

idag efter stallet träffa jag bellen , isabelle & vaneza :)
vi åkte till mc i haga och åt & så. haha jaharensnoppiminrumpa
eller johannestarpåminrumpa xd xd xd bästavi! ska ta och dragga
nu för imorgon blir det stallet tidigt :) och på kvällen är det tjejkväll
hos julia :D   pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

vi älskar skum! :D <3

2010-05-08 @ 19:32:52
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0