ojojoj..

haha ja har dock inte skrivit på typ 500 hundra år men sak samma.. när jag inte har bloggat har ja vart i paradiset,
öknehult!♥ ja va där med johanna , steffi , emma , nattah & ida. saknar de redan. och så igår har ja varit med på spökkväll in tha stall. inte så jätte läskigt , men ganska dålig stämning i scoutstugan efteråt..  iallafall för min del. men ja har ju också världens bästa vänner som gör mig glad :) men a ni nu ska ja plugga som en galning sen vetja inte vad ja gör. men ha det bra sålänge , puss!

ja saknar sommaren så jävla mycket att ja gråter. ni är underbara & det finns inget bättre ställe än öknehult. ♥

Kommentarer
Postat av: emma

bästa du ;* <3

2010-11-07 @ 16:25:19
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/
Postat av: johanna

saknar allt&alla.. världens bästa ställe! och du min lilla sockerpulla, du är underbar :) <3

2010-11-07 @ 17:42:49
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0