listen to music ♥

äe ni nu är de söndag och ja sitter här på
en rosa stol & lyssnar på musik ↑ ;) kul va?
nae men om ett tag kommer emma hit & så.
och juste igår ja , johanna kom hit typ vetifan
5 kanske ? a iallafall vi chilla gaaaalet ett tag ,
sen träffa vi emma , sara , linus & albin. vi va
ute och frös ihjäl! sen drog alla hem vid typ 12
och så sov johanna hos mig. vi somna typ vid 4
kanske. och vetni!? de finns en jävla älg i skogen
vid mig! för ja och johanna va ute på baksidan vid
typ 3 och då hörde vi ett typ: muuuuuuuuuuuuuuu!
och så kom ja på att älgar muar ;o läskigt som fan ,
och så är de en spindel som är skit stor precis utanför
dörren som har legat där hela natten & dagen! nae nu
ska ja fixa mig istället för att babbla. hejdå ..


Kommentarer
Postat av: sara johansson

bästa gullet <3

2010-10-17 @ 19:04:55
URL: http://kkings.blogg.se/
Postat av: johanna

de va fan dööööööläskigt, med den där jävla älgen!!!! och inte tala spindeln ;o.. tack för en jättebra kväll, men min fina fanny <3 älskar dig.

2010-10-17 @ 22:09:53
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0