ojojoj vilket inlägg ;p

fan ja mår typ illa eller nått xd
när ja tittar på data skärmen typ flyger texten
iväg ;o jag är så jävla trött så de kan bli så ibland.
men iallafall ska berätta lite om igår & idag ....

fredag;
skolan va inte så bra , ja och olivia kom försent så våran matte lärare
blev dö arg. vi sluta 14;45 trorja , då drog ja hem sen efter ett tag
följde ja med min syster till stan ett tag. sen vid typ 8 drog ja till eneby
och träffa johanna&steffi. inte en lugn stund , först kom de nån bil och typ
gasa som en galning , sen nån skägggig gubbe efter oss , sen nån på cykel,
sen skrek nån på oss , sen en jävla liten råtta xd ? lite senare träffa vi wille &
petter. så åkte vi till stan och träffa sebbe utanför nått BC. sen följde ja & steffi
johanna en bit. sen drog sov ja hos steffi.


lördag;
ja och steffi vakna tidigt så vi gick ut lite , sen hem till johanna. sen såg vi på
jönssonligan :D  lite senare kom emma och hennes pappa och hämta mif & johanna
så åkte vi till candyland. köpte godis och red på en häst :) AAAAAAJJJ ! EN PINNE
I STJÄRTEN ! , JA GLIDER AV! , JA BLIR KLÄMD! , AJ MIN HAND!  hahahaha , bästavi ;p
sen hem till emma & chilla galet :p efter ett tag gick ja hem och åt tacoe. sen mötte ja
dom igen. så gick vi till linus och där va albin med. sen ut till sebbe. drog till centrum &
åt klubba :) sen körde ju sebbe igång med sitt utbrott på emma xd och massa mer ;p
sen kom sebbe.c och zana och börja snacka med oss , elle ska man säga snacka ens?
ae fyfan , sen iallafall så drog alla hem och så följde emma & johanna mig. så mötte min syster
och simon mig. och nu ska ja se på torkel i knipa med dom xd vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emma

haha bästahästen :D

myys kväll (a' .. <3

2010-09-19 @ 00:44:33
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahha bästa kväll :D .. mycke ridande&glidane, och en o annan pinne i din stjärt :D <3

2010-09-19 @ 00:50:51
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; i onsdags red du curre ja, men de där inlägget va om i fredags lille hjärtat xd

2010-09-19 @ 01:01:41
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0