borgsmo nästa----------->

jag och johanna fick skjuss till klocket typ vid halv 4 och då gick vi till malin ett tag.
sen drog vi hem till mig och typ halv sov! härligthärligt. sen kom olivia och då drog vi till gården.
i början va det lite dålig stämning , men sen vart de väll ganska okej istället.  jävla kör på dom där
grabbarna..  drog hem för ett tag sen och nu ska jag äta sen se på film med min kära syster :)
uppdaterar mer imorgon. och juste! börjar på borgsmo skolan imorgon :D ganska skönt att slippa
prolympia. men ja skriver imorgon hur första dagen på borgsmo gick ;) puss
bjudeeeeer påt.
så kan det gå efter en helg som den här..

Kommentarer
Postat av: johanna

älskar er mest, världens finaste vänner! <3

2011-03-07 @ 20:37:42
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0