drop it on the floor.

igår kväll mötte ja upp olivia och vi åkte in till stan & fika på wayne's coffe, alltid lika mysigt.
snackar om precis allting! men iallafall sen mötte vi upp emma i klocket och va hemma hos mig ett tag.
sen sov jag hos olivia. jag kan säga att ja va jävla lycklig igår, tänker dock inte berätta varför ;)
hehe!

olivia står och lagar mat så snart ska vi väll äta. sen blir det att åka till linköping med steffi och träffa nathalie
& ida. känns underbart, så mycket ja har saknat min nattah! och ida självklart! gå runt på stan i linkan är ju aldrig
helt fel :) men nu ska jag börja fixa mig & äta. kanske kommer ett inlägg från mobilen sen. de är ju sånt som
märks ;*


söta cheyer! älskar dig olivia ♥


Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig med<3

2011-03-15 @ 19:11:05
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/
Postat av: olivia

oj glömde ändra men älskar dig pullan :D!<3

2011-03-15 @ 19:12:14
URL: http://oliviajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0