my bad..

orkade inte uppdatera igår , va halvt död kan man säga.men iallafall , nu har jag ju gått två dagar på borgsmo och allt har gott jättebra hitills ;) men de va ju lättare att börja eftersom jag känner många där. så allt känns as bra! :p

idag efter skolan så drog ja till malin ett tag sen mötte jag bellen och vi åkte till dansen. jag tror aldrig(!) vi har haft nån så tuff träning. + att vi ska köra afro i 3 veckor också .. jag kommer dö varje gång. efter träningen å följde jag med bellen till hennes träning i klocket. satt i två timmar och kollade men det var kul :) kom hem vid typ 9 & har ätit, duschat och nu ska jag gå och lägga mig snart. annars kommer jag aldrig orka upp imorgon. så märks det när jag bloggar igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0