wonderful friends

helgen har varit ganska suverän med mina brudar! förutom lite skit , oherregud..
men iallafall fredags har ja sagt lite om , men lördags ja. kom massa folk till mig och de vart jävla massa najs. och jävla massa folk också ;)  sen va vi hos johan och där vaniko&robin  också. sen hände massa saker och alla va nog ganska arga. men allting löser sig tillslut.
igår blev det chill på gården, orkade inte med något mer. och idag skola sen chill hos malin.
johannakarlsson jag kseniajernbom ninavidinic + oliviajohansson emmafredriksson
isabelleblum vanezavergara isabellekungshammar, ni gjorde min helg underbar &
utan er skulle jag inte klara mig. älskar er bästavänner. ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

du/ni är bäst!

världens bästa vänner <3

2011-03-22 @ 14:16:31
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/
Postat av: isabelle

älska ♥

2011-03-22 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0