underbara vänner.

vad som än händer så hoppas jag att vi alltid ska stå varann så nära som vi gör nu.
det känns nästan som om vi glidit isär lite, men det fixar vi tjejer. för om jag säger såhär,
utan er är jag inte mig själv. ni gör mig lycklig & ni förstår mig helt. så nära som vi har kommit
varandra på senaste tiden, det har gjort oss starka. ingen kommer ta sig igenom våran mur.
jag bryr mig inte, ska aldrig släppa er vad som än händer. jag ser er inte bara som vänner längre,
jag ser er som mina systrar. var tvungen att skriva några rader för jag vill verkligen inte förlora er.
jag kommer alltid ställa upp för er allihop. glöm aldrig att jag älskar er, över hela mitt hjärta.♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Du och NI är bäst. Ni/du är helt oslagbara! Love you all <3



sv: tack älskling <3

2011-05-20 @ 15:17:33
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0