älskar er brudar!<3

oh så vare tjej kväll hos emma md sötnosarna :)
oh emma har ju fyllt år så de är väll därför md.
men de kommer bli roligt :D och juste ska berätta
om igår med. olivia kom till mig kl halv 11 typ. sen
titta vi på min bebis kattunge :D så jävla söt ;o
men efter de drog vi till stan oh köpte julklappar.
aso ja typ bärde 100 påsar eller nått. men sen drog
vi hem till olivia och ränsa hennes gadderob oh ja
slog in paket. och sen drog vi till strömma :) de va
kul ,  när de va julklappsutdelning van ja choklad
tomtar xd pinsamt att gå fram bland alla ;o men ah
sen drog vi hem till mig och såg på tv , satt vid datan
och typ smsa ;)men vi typ somna kl 1 eller nått. sen
på morgonen idag åkte hon hem ganska tidigt. men
nu har ja super brottom! ha en kul kväll för de kommer
jag iallafall ha :)     pusspuss alla sötnosar! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: emma

deva bäääst ;o ! <3<3<3

2009-12-20 @ 19:18:01
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0