igår&idag.

orkade inte skriva så sent igår.
men vi gick ut igen kl 2 typ & satte oss vid
en spårvagns hållplats. haha där dansa vi
xd alla i husen vakna säkert så mycket som
vi sjöng och klappa händerna xd sen vid typ 4
elle nått ( asså på morgonen ) drog vi till mc :p
de va två dryga cp;n som stog  i kassan. vilka
bitches! gick hem runt typ 5 & somna väll kanske
6 , halv 7. JUSTE! ja sov på en madrass under ett
bord? xd min näsa va typ 15 cm ifrån bordet så ja
slog i huvet ett par tusen gånger, men de är bara
att köra på! ;)


vakna idag kl 9 av ett sms , slåg i huvet.. vakna 12 av att mamma
ringer , slår i huvet.. vaknar 1 av typ ingenting , slår i huvet.. vänder
lite på mig , slår i huvet.. så kan de gå. gick till steffi typ 3 & va här ett
tag sen vidare till monett. så skön häst dedär , börjar skutta mitt upp i
luften xd sen hämta mamma oss så åkte vi till maxi för att handla skor.
fick med mig hem ; två fejk converse ett par svarta & ett par mörk lila ,
nån kort liten kofta typ fast nae , ett hår band elle nått ? , en t-shirt med
text , en tröja med nitar vi axlarna , strumpor xd sen köpte vi macdonalds
igen xd  sen drog vi ut & cykla till ica och köpte nyttigt skit. gurka att doppa
i dipp , melon , majs & halloncider. sen har vi hart våra jävla skrattanfall här
på slutet xd och är rätt så trött faktiskt. men nu bjuder jag på några bilder sen
idag och igår.



hamburgare kl halv 5 på morgonen , mmm..

steffi&monett .

fint steffi , fint.


hahahahhaha , ursäkta mig xd



gulligt värre  ;)


Kommentarer
Postat av: stephanie

bästa vi!

monett hade damp ;p <33333333333

2010-08-07 @ 16:18:45
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0