skönaste .

igår va jag på utebion med bellen,
vaneza, isabelle & linnea. de va bröllopsfotografen
som visades. fast ja titta inte så mycket dock xd men
sen va vi ute lite och gick runt. och sen följde ja och bellen
med linnea hem , fyfan vilken skön mamma xd haha för idag
är det elia dag! :D hon satte igång och laga mat klockan 3 så
blev de fest vetni. ;) och så satte vi på barnhemmet . linnea låg
under filten & tillslut somna hon , jag och bellen satt ihop kurade
tittade. efter filmen så va klockan 5 typ (på natten asså) och vi va
ju dörädda från filmen så skrämmer linneas mamma oss och håller
på xd somsagt en skön lirare dedär ;)men sen somna vi runt 6 nångång.

linnea vakna 12 idag , jag vakna 1 , bellen vakna 2 xd
sen åkte ja och bellen hem typ 3. och nuvet ja inte vad jag
göra :) vet inte om jessica och mia , några från öknehult,
kommer i helgen . dom skulle gjort det men de verkar inte så.
men skriver senare , hejdå.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0