söndag .. -.-

måste säga att det ska bli riktigt kul med skola imorgon :D
eller inte. veckan har gått så himla fort , det känns fortfarande
som fredag. men ursäkta min header , tog bara nått för satt och
kämpa hela natten men så blev det inte bra så glorde en lite fort.

iaf jag och steffi vakna typ 11 , va dygn trötta! men så åt vi frukost
hade typ ganska brottom för skulle åka med mamma och ta ut pengar,
sen dra till stan. på stan köpte ja en klocka som jag hade lagt undan igår.
super fin! :D sen köpte jag och steffi två vänskapsarmband med hjätan och
kedje band. love u honey! <3 sen åkte vi till mig så bytte steffi om och gick
till stallet. jag kunde inte följa med för skulle vänta på min lillasyster. men så
blev det inte riktigt så.efter ett tag kom steffi tillbaka till mig så såg vi på
luftslottet som sprängdes , riktigt bra men läskig xd sen åkte hon hem och såg
nyss en bit på bröllopsfotografen med syster men sen orka ja inte. så satte mig
här vid min kära data :) ska nog äta nu men ha det bra :)      pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0