yxbacken

ja nu ska ja berätta lite om yxbacken ohså :)
ja kom dit med steffi typ kl 10 & så hyrde vi skidor och allt.
sen åkte vi familje backen typ1000 gånger. men jag ville ju
såklart prova den stora backen.. så jag kom upp dit och kissa
nästan på mig , så jäkla högt! sen sa steffi ; ramla inte på rumpan
för då åker du till kina! så jag blev livrädd men när jag åkte så ramla
jag på rumpan. men jag bromsa så fastna jag mitt i backen. så jag fick
typ kråla ner en bit , sen kom de en tjej som hjälpte mig. så jag fick åka
mellan hennes skidor xd ja va livrädd , ska aldrig göra om det!!! men ah
ja kom ju ner iallafall. sen åt vi våfflor, och så hitta vi en genväg. men snön
va typ 1 meter hög, så vi ramla varannan minut xd haha ah sen åkte vi fel.
men vi hitta rätt enligt mig , men inte enligt steffi.. -.- sen åkte vi hem typ kl 5
eller nått. sen sov ja hos stephanie. :)<3                           puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0