*

uff fanny har varit duktig tycker ja ;)
gick upp tidigt för att gå ut och springa ,
sprang ett varv runt skogen sen gick vi
ett till varv. så när vi kommer tillbaka hem
så har jonas och tilde åkt till busfabriken &
vi har ingen nyckel -.- så vi ringde han 50 gånger
typ men ingen svara. så vi gick till våran granne ,
hennes barnbarn och hennes barn va där med jonas
och tilde. haha och hon skussa oss till bus så hämta
vi nyckeln och åkte hem igen xd haha , en jävla historia.
men nu har min syster sminkad mig xd jag passar inte i
mycke smink fast de blev fint iallafall :) sen ska ja försöka hitta
nån som vill va och kanske sova ? får se vad som händer. vi hörs
sen , herro.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; . inte fult men jag har sagt att ja skulle aldrig ha på mig de ute för ja passar inte i de & så passar de bättre på killar . & jag har den på bilden för vi driver ;)

2010-07-29 @ 15:06:19
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0