I'm home .

tjeeena.
ja är hemma nu från paradiset :'/
vill inte! jag vill bo på öknehult. bättre ställe finns
inte. och min ponny.. men de har varit kanon iallafall.
jag emma , lisa, steffi & johanna åkte dit. där mötte vi
jessica & mia. de är sköna lirare hörni ;) vi åkte dit i tisdags
och kom hem idag.  dessi & nattah va ju kvar första dagen bara
men gud va ja har saknat dom asså. ;o dom gjorde vårat läger
till det bästa! ska åka till stockholm med nattah och så ska all vi
möta dessi där :D vetifan när men någongång i sommar blire ;)
jessi & mia ska komma hit till norrköping me :) jävlarns kör ! men
igår va de ju bästa dagen iallafall , vi grilla korv , rodde ut med
båtarna & satt  & chilla vid elden. där på slutet blev de lite kul
också xd haha. men jag ska lägga in bilder någon dag. har tagit
tusen bilder på mig&japp. ♥ skriver senare , puss.

Kommentarer
Postat av: johanna

bästa ökne! bättre ställe finns inte. <3

2010-07-23 @ 20:57:26
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: johanna

bästa ökne! bättre ställe finns inte. <3

2010-07-23 @ 20:57:38
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0