på öknehult! :D

hejsan hoppsan :D! nu ni är jag på öknehult med
bästa människorna! och vi har redan sovit här en dag.
dagen igår var fan tilloch med bäst!

vi kom hit typ 10 och börja med att ta upp packningen. sen skulle
vi hjälpa till med sjukhästarna så vi fick bada med dom :D först
bada jag-coba, steffi-älgen&lora, johanna-elaisa, emma-zantos,
olivia-ingen. sen skulle vi ta upp dom så åt vi så kom lisa. sen åkte
vi till boxholms hagen och så skritta vi hem ett fjording gäng & ponti.
så bada vi med dom, och lisa bada med dom också. så hämta jag coba
och bada med han. sen tog vi in dom och bada själva. så åt vi sen vet
jag inte vad :) sen bada steffi jonte & lisa hurry up. typ kl 9 bada jag och
steffi igen fast utan hästar. myspys ;) sen kom olivia med och hoppa i.
Fanny&steffi+hopptornet=yes!! haha :D sen gick vi in och vetinte vad , de
va så jävla varmt! så satt vi ute lite. somna typ kl1. och nu är det lördag och
lägret börjar snart. jag dör om jag inte får japp. hörs sen och berättar lite om
första dagen. herrå! :)

Kommentarer
Postat av: Naliita

Tävling på min blogg vinn DKNY be delicious parfym.Lycka till :)



åh vill med till ökne ;)

2010-07-04 @ 22:14:29
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0