27/3

jag & johanna vaknade vid typ 9 , sen drog vi till stallet
typ direkt. va där ett tag sen gick jag & olivia runt på
stadium arena & dela ut massa papper & hade ponnyridning.
efter de drog ja hem , dusha & fixa mig sen åkte jag till isabelle.
vi satt vi datan & så sen åkte vi till stan och träffa hannah , josefine,
emma & clara sen kom leyla. vi åt paj på mc , mmm :) sen typ blev vi
utslängda av en tant men vi gick in iggen sen & så åt jag och isabelle.
och så gick vi promenad ,  som alltid ;) sen satt vi & snacka under en balkong,
trevligt trevligt. och så gick vi in & satt vid datan & sära.? höhö. typ kl halv 12
vi ut . isabelle ramla hela jävla tiden först när vi skulle på bussen så vi fick springa
upp & hon fick byta byxor. sen när vi hade varit i statoil och va påväg hem ramla hon
mitt i snön. sen när ja ba : de kommer en bil. så hon ramla mitt vid vägkanten & biilen
körde förbi men hon ba låg där? xd hahahaha så skön. sen när vi kom in åt vi godis &
isabelle dansa , sen åt vi flingor. & ja va påväg att somna men sen gick ja upp med henne.
vi somna typ 3 . iallafall jag. & så vakna vi idag 28/3 typ kl halv 12 och åt frukost så ska vi till
stan snart trorja . & så ska vi kanske träffa bellen& becca .   pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: stephanie

sv; jaja mensan ! ;D <3<3<3<3<3

2010-03-28 @ 13:29:33
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0