ingetliv.

fin bild javet :) NOT!

aso jag blir galen snart , sitter här och
försöker leta fram nummer till öknehult.
och så har jag redan anmält mig men det
har inte kommit nån anmälnings blankett
än. vi ska ringa imorgon och ta ett snack
med inger-gerd ;)  man måste ju fan betala
den där jävla blanketten nu snart. vet inte
hur länge det går, aa kul för mig...

men på söndag är det ju ullared som jag också måste
ha massa pengar till -.- hatar pengar , eller nae det gör
jag ju inte men ändå. på lördag ska steffi sova här sen
på natten går vi till willys :D vi får typ gå och lägga oss 8
eller nått , för bussen går från willys kl 4 på natten.!? typ
ganska jobbigt , eh jae?  jättebra fanny , riktigt roligt dedär :)
ingetliv .. javet. men nu orkar jag inte skriva mer, pusshej

Kommentarer
Postat av: emma

ja ska gååå med er ;o :D <3<3<3<3

2010-03-10 @ 22:10:34
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0