snön smälter faktiskt :D

hejhej :) jo ni nu är jag med steffi vetni & hon ska
sova hos mig. och vetni vad ? det finns faktiskt små gräsplättar
lite här & var :o snön smälter också , de droppar överallt ! nu vetni.. ;)

men igår sov jag hos jennie ( låtssasmamma) ella & inez.
och idag fyllde ella år så vi sjöng välldigt vackert för henne
imorse :D hehe. vi va på gönsbergska idag & hade idrott för
våran gympasal är så liten så vi va där ist. vi fick till & med sluta
tidigare .. :D sluta kl 1.  efter en stund när jag kommit hem så
kom steffi till mig. vi såg på new moon , eller först såg ja halva
innan hon kom men sen såg jag om hela med henne , hihi:)
sen har vi sett på aquamarine & beck med.vi har varit ute med
laban liten stund också , fast han typ vill bara springa iväg från
oss -.- laban är min kanin ni om inte vet. så har vi myst med
kebab , godis , läsk & chips =) men hejdå på er!  pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

visst erä bra att snön smälter :)

2010-03-20 @ 17:04:10
URL: http://martinastaahl.blogg.se/
Postat av: emma

trodde ni träffa oss en stund också ;(<3<3

2010-03-20 @ 20:03:14
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0