dålig dålig & riktigt dålig uppdatering!

hejsan på er :) förlåt att ja inte bloggat på några
dar men har inte haft tid. valborg tillbringades med
emma , steffi , johanna & olivia hos johanna och lite
vid karusellerna. ett jädra drag med hög musik & mycket
dans hos johanna :D och så sov vi där. igår , 1 maj var
jag med på uteritt på dagen sen sov steffi hos mig för
vi skulle upp tidigt idag , klubbhoppning. steffi & jag va
ute lite , orkade inte med karusellerna jag hade typ ingen
lust. men mmmmmmm.. idag på klubbhoppningen gick det
verkligen skit. nasse vägra 7 gånger & rev 1 hinder -.- va
trevligt trevligt , men jag va så jäklarns stjärt nervös också!
hade aldrig suttit på hästen. menmen. nu sitter jag & har ajaj
i huvet och ser på jersey shore. haha fan as bra :D nu ska jag
se vidare & dricka pucko :)  pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: emma

bästa valborg med bästa brudarna , loveer!

du var jätteduktig fanny , käääämpa!<3<3<3<3

2010-05-02 @ 22:04:32
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0