förlåtförlåtförlåt.

hejhej ''
javet javet inte laggt in på typ en vecka men
datan har ju vart på lagning ju! men nu är den
hemma igen :D yes.

skola först idag , ganska okej. sista spanskan så jag va ju
ganska glad ;)  efter skolan hämta mamma mig med lillasyster
sen hämta vi storesyster. och så åkte vi till hageby centrum.
tilde va störd i huvet som vanligt. sprang omkring & skrek så
ja gick med felicia istället. men ja hitta ingenting -.- så vi köpte
mc och lämna felicia & tilde. sen drog ja me mamma till maxi. skulle
köpt converse men fanns inga i min storlek så ja ska beställa från
datan istället. jag köpte ;

ljusblå jeans / JC
gått spets linne / h&m
vitt linne / h&m
2 tunna legins / h&m
två spets trosor / ginatricot
vit tunika / cubus
bikini underdel / cubus
cykelbyxor / cubus
vita skor med svart blommönster / din sko

lägger in bild om ja orkar ;)

Kommentarer
Postat av: stephanie

dumma datan .. visst får man panik utan data ? ;D <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-30 @ 10:17:18
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0