tillbaka!

nu har jag och steffi varit på maxi :D

vi cyklade först till coop och så hämta jag pengar
av jonas. sen cykla vi till maxi & där titta vi i massa
affärer. så fick jag present av steffi :) bättre sent än
aldrig ;) fick leopard cykelbyxor & en t-shirt med
peace blom text xd? tack tack stephanie <3333333
men det blev ett jädra kör på maxi , tappa glassen
(nästan) , sen hitta vi inte protatisgratängen ;) så vi
sprang omkring och skratta nästan ihjäl oss xd bästa
vi , eh jae! speedway korv är den bästa körven & bra
slagträ med. xd sen åt vi kebab , och fefferoni:p så helt
plötsligt regna det så jag cykla hem med en påse på huvet
& så cykla vi rakt genom världen djupaste vattenpöl så
vi blev ganska blöta:p seriöst vi fick ett jvla skrattanfall
på vägen ramla nästan av cyklarna xd så nyss brände sig
steffi I ugnen ? -.- störd , svar : ja. och nu sitter vi hör &
lyssnar på musik & diggar med :D yes! kommer bilder &
kanske videor sen ;) pusshej !

Kommentarer
Postat av: stephanie

bästa cykelturen ;) <3333333333333333333333333

2010-05-30 @ 10:21:51
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0