whit oliiiiv :)

igår kväll blev det chill häng på gårn med emma , olivia , johanna, kadriye & erika :)
lite chill sisådär osv.. och idag har ja varit på barn kalas , nae men min lillasyster fyllde 1 år idag
så det blev tårta för första gången i hennes liv :p ni ser ju på bilden nedanför ;) sen drog ja till
malin ett tag & så kom olivia. nu ska oliiiiv sova hos mig & de blir väll film mys sen och så :) ha det
så bra så hörs vi imorgon eller senare. puss ;*

kommer lite mer bilder dagen till ära ;)

lite kladdigt , men huuuur gullig är hon inte?

syster & jag när vi va små. jag va tvungen att ha tyg hjäm för annars slog ja i huvet överallt xd

me and oliiiiiv! :D

Kommentarer
Postat av: olivia

2011-02-07 @ 21:56:24
URL: http://oliviajjohansson.blogg.se/
Postat av: olivia

sö himmla söt bebisen är altso :D<3

2011-02-07 @ 21:57:51
URL: http://oliviajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0