feber.

-bild sen i onsdags.


Jag tänkte att det var dags att ta tag i bloggen nu. Mina vänner tjatar på mig att jag ska skriva, så tänkte ta tag i det nu. Har dock feber så är inte så jättesugen på att skriva men ska försöka.
Senaste tiden har varit ganska jobbig för mig. Min häst som jag hyrde från öknehult dog för ca 2 månader sen, Och det tog ganska hårt på mig. Det kanske ni märkt med mina depp texter jag skrivit. Men som tur är så har jag världens finaste vänner som hjälpt mig jättemycket. Annars har jag bara varit allmänt irriterad på det mesta. Tyvärr så är jag en välldigt lättretande människa, haha.
Nog om det, ska iallafall försöka skriva lite oftare nu.
Nu måste jag försöka bota min feber och sova lite, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0