dålig uppdatering.

tyvärr la jag inte in nått igår för ja va i stallet hela dagen,
sen kom jag hem och såg på film sen somna jag. jag är döö
trött idag men snart ska jag på lacerdome med stallet.. m
hur ska jag orka de? de får bli som de blir men förra gången
var de iallafall jävligt jobbigt & varmt. men de är ju as kul :D
hihi.

igår va jag ju i stallet somsagt. jag var med på uthyrning,
hade felix . och han var så jävla stel! men han har ju så kort
hals också, men aso sådär stel har jag aldrig känt att han är.
men iallafall vädret var ju på topp igår! solen sken och man kunde
gå i tunn tröja. vi satt ute jätte länge & red ute. jag kom dit halv 8
& va där till kl 8. jag borsta zimba så han blev jätte fin & spola benen.
och så borsta jag stackars nikki som såg jätte ledsen ut. hon är så gulli!
puss på henne. nu måste jag ffan i mig fixas! pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0