my bad..

förlåt för att ja inte har bloggat
nånting på några dagar . men ja har vart på
augustifesten & träffat massa folk. igår träffa ja
först isabelle , älskling! och vi åkte dit typ kl 9 &
så träffa vi( kanske glömmer några) ; bellen,vaneza,
anna,eve,vanessa,amanda,becca,inez,josefine,erika,
lovisa, och så hälsa vi ju såklart på alla men va mest
med dom här bruttorna :) elle asså alla sprang omkring
men i början va vi med dom iallafall xd men ja åkte
inga karuseller igår, orkade inte.

idag; först typ kl 1 kanske xd mötte jag steffi & olivia.
vi gick och titta på kläder & åt. så typ kl 4 åkte jag hem
och fixa mig, sen vidare till stan & möta isabelle. och så
titta vi lite i affärerna&så. sen hem till henne. fixa oss igen:p
sen till stan igen , där träffa vi typ samma som igår . och
idag åkte jag karuseller med :D jag åkte , extreme , den där
som hoppar xd , virvelvinden & break dance. sen nu har ja
kommit hem och sitter & tar de lugnt ;)

de jag köpte på stan; ↓
1 par converse , mörkblå intersport
1 halsduk , ljusgrå cubus
shorts  , beiga ginatricot
sammets shorts , svarta new yorker
present till olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0