igår;

har kommit på att jag nästan alltid lägger in inlägg
dagen efter jag har gjort nått. är väll ganska seg så aja ;)
men iallafall igår så vakna jag hos steffi nae javetinte när.
och så fixa vi iordning oss & fixade sallad. ssen åkte vi till
resecentrum och mötte olivia men bussen skulle komma om
en timme , så vi gick och åt på max. sen åkte vi till mårängen
och sola & bada. lite konstigt väder. först sol sen måln, sen sol
sen måln. sen kom my mummi och hämta oss så skussa hon oss
till stan för vi skulle hämta ut eclipse biljetterna. men de va inte
öppet än så vi fick åka hem. sen fixa vi oss lite så cykla vi iväg till
stan. olivia på steffis mammas cykel , steffi på sin cykel och ja på
en liten rosa cykel som vi hitta i förr igår. haha. och så hämta vi ut
biljetterna & så åkte vi till mc och åt pajj. sen hem till steffi & packa
och så vidare till olivia. jädrans massa cykling. när vi kom dit hem åt
och fixa runt. sen satt vi vid datan & så somna vi lite knöligt typ 2.

jag och steffi cykla hem till henne typ kl 11. sen hämta hennes
morfar henne dom skulle åka till hanno ;) och så gick jag upp till
hennes lägenhet. helt ensam , men nu är olivia här också. ska
till monett lite senare & innan de ska vi nog ut i solen lite. men
vi hörs. pusshej♥


jag älskar dig mest. bästavän ttillsamans klarar
vi allt.

Kommentarer
Postat av: stephanie

du , ja älskar dig mycke mer så säg inget! ;o <333333333333

2010-06-23 @ 22:10:37
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0