army of love.

fan va deppig ja är idag, mår inte bra känner mig typ sjuk. orkar inte röra på mig. va inne i stan förut, gick med min syster och hilda en stund sen mötte ja upp ksenia och wilma. och sen kom nina & olivia också. va där i bara 1 timme ungefär, eftersom jag började må dåligt. men kanske ska in dit senare igen eftersom det är augustifestivalen. men de händer ju dock inte så mycket idag iallafall. aja får se :) nu ska jag försöka vila lite iallafall. skriver väll ett inlägg senare. så vi hörs här i bloggen , ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: johanna

Du vet att jag alltid finns mitt hjärta <3

Love you, so much!!!

2011-08-19 @ 00:28:23
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0