akta hockey pucken!

kom hem för ca 1 timme sen.
ja ni .. i skolan på idrotten skulle vi åka skridskor. kan lova er att de va ingen dålig syn dedär ;)
somsagt, ganska många hockey killar på samma ställe.. behöver ja säga mer?  men iallafall , ja &
olivia satt och kolla på istället för vi glömde skridskor. så kommer martin jävel och skjuter en jävla
hockey puck upp på läktaren. och jo lilla jag fick ju den självklart på handleden. och de va inte den
härligaste känslan kan ja lova! ja de va en bit av min skoldag..
ska rida sen så ska dra till stallet om typ 40 min. men ja skriver väll ikväll
antar jag. nu ska ja äta så a.. puss♥
ojojoj..

Kommentarer
Postat av: olivia

2011-02-10 @ 13:02:11
URL: http://oliviajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0