längesen.

nu var det ganska längesen ja skrev senast. men har packat och styrt för imorgon är de öknehult som gäller!
ett ridläger som jag johanna emma olivia & några till varit på nu i 2 år, det här blir tredje året för mig. men vädret
har ju inte varit på topp förnst idag, nu är de typ 30 grader.
igår var jag och tränade med pappa runt 12 nångång. det va jävla kämpigt, men de känns as bra efteråt dock. senare på kvällen var det poolparty i himpa. hade inte tänkt bada först men det blev så iallafall. hög musik och jag ksenia och nina dansade runt i vattnet. plus att ja va där med johanna isabelle & vaneza också.  blev hämtad kvart över 12 och så sov
johanna här. härlig dag dedär.
och förresten! ksenia fyller år idag. grattis till henne min underbara älskling! ska träffa henne och några till
lite senare så får hon en rejäl födelsedags puss!
ksenias blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0