ny start'

Har inte bloggat på hur länge som helst men nu ska jag köra på en ny start. Ska försöka blogga så mycket som möjligt.
Har inte så mycket tid igentligen pågrund av att jag har skaffat häst och ska börja gymma också men får försöka hinna.



10 saker om mig ni inte vet;
-jag älskar min familj och mina vänner.
-hästar är något jag inte klarar mig utan.
-jag känner mig fri när jag dansar.
-jag kan inte gå ut ofixad(känner mig som ett drägg då)
-jag ÄLSKAR pitbulls låtar.
-jag hatar folk som tror sig när dom är
med andra men tittar ner i marken när dom är ensamma.
-jag kan inte se folk gråta, för då börjar jag gråta själv.
- jag älskar att bråka med dryga killar.
- jag är en riktigt osäker person.
- när jag skäms blir mitt ansikte knallrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0