om mig



Hur mår du just nu?
ganska bra
Vad känner du för att göra mest utav allt just nu? åka till öknehult
Vad fick dig att skratta idag? nina
Vad är det du tittar på först på i en persons utseende? ögonen, håret, kläderna
När känner du dig lyckligast? när jag är på öknehult eller är med min syster
Vad är det viktigaste med en bästa vän? att man kan säga allt till varandra utan att det ska spridas vidare, att kunna både skratta och gråta tillsammans, att kunna lita på varann.
När känner du dig som mest ledsen? när jag inte träffat min familj på länge
Vad tycker du om kärlek? underbar känsla, men hatar det ändå av nån anledning
Nämn tre saker du drömmer om just nu? att vinna 400 miljoner
Ditt favorit namn kille/tjej? isabelle och edvin
Vad gör du för att må bra? är med mina vänner oftast
Favorit plats i din stad? stan, klocket
Vad är du rädd för? spindlar
Hur många hjärtan har blivit brustna på grund utav dig? vetifan
Har du fått ditt hjärta krossat? ja
Vad gör du om du har tråkigt? pratar med min fina vän olivia
Tre saker som gjort dig glad de senaste dagarna? tanken på öknehult, mina vänner, min mamma
Vad ska du göra ikväll(natt)? Sova
Det första du tvättar i duschen? Håret
Vad vill du ha just nu?  min fina ponny prins
Tror du på utomjordningar? Aa jättteeeeeemycket
Har du kysst en polis? nej
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? verkligen inte
Kan du laga cyklar? nej, eller jo om kedjan hoppat
Vet du hur man frostar av en frys? Saru saru?
Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickar, konstig fråga osv
Använder du smileys? ibland
Vilken låt hade du senast i huvudet? chris brown - I love her
Skulle du kunna hoppa fallskärm? kanske
Brukar du hyra film? nån gång ibland
Har du gått in i en vägg någon gång? många gånger
Har du bra syn? tycker jag allt
Gillar du ditt hår? nej, vill ha långt och fina lockar, inte cpe lockar..
Stänger du av mobilen när du sover? nej
Vem såg dig senast naken? min lillasyster
Hur kommer du se ut om tjugo år? ful som stryk
Svär du? hele tin
Hur bra humor har du på en skala 1-10? vet inte
Kan du fixa med bilar? aldrig provat
Kan du baka bröd? ae
När sa du senast att du älskade någon? idag
Vilken tvserie skulle du helst leva i? Pirates of the caribbean!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0