Varför landa när jag flyger fritt?

funderar på nästan allting mellan himmel och jord. hur lycklig jag är, hur orolig jag är,
hur igentligen allting är. men jag känner mig välldigt glad och lycklig ändå
.
-bild tagen från weheartit.com

idag har jag varit och kollat på ett stall där jag tänkte ställa bezyl men jag har ångrat mig. har mejlat
lite olika ställen så jag är jätteglad för har hittat ett ställe som jag verkligen vill åka och titta på.
träffade nina ksenia och olivia en stund förut och vi bara gick runt och skratta och hade det bra.
kom hem för ett tag sen och ska kolla på A walk to remember nu. ni får ha det så bra så hörs vi imorgon.
var berädda på en superglad fanny nu framöver. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0