norrköpings danscenter ;)



min dag ;     vakna 20 över 6 , sen fixa ja mig & åt.
sen blev de äckel skola -.-  efter skolan åkte ja hem
och såg på hannih montani xd sen fixa ja mig oh drog
till bellen :)  oh vi typ snacka oh såg på tv. sen drog vi
till träningen ,de va sista lektionen på street. ah ohså
typ tränade vi ett tag sen visade vi upp för nåra. efter
de anmälde vi oss på ragga :D så då blire lite shaikaa
nästa termin haha xd men ah sen åkte vi spårvagn hem.
och så kom ja hem & åt typ pasta md skinksås eller nått.
men nu ser ja på A SHOT AT LOVE WITH TILA TEQUILA.
hahahaha typ så trögt,nån hoppa på en oh drog den i håret
oh allt ;o värsta stört. men kan ju ta att säga att norrköpings
danscenter är bäst så börja där förfan ;)men nu måste ja göra
läxor -.-     hejdå oh puss puss såklart    <333

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad glad jag blir Fanny. Det är jätte kul att du gillar min dans skola! :)

Kram till dig!

2009-12-02 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0